Verkkokaupan pakkaaminen ja unboxing

Verkkokaupan pakkaukselta vaaditaan paljon: sen pitäisi paitsi varmistaa tuotteen säilyminen ehjänä asiakkaalle asti logistiikkaketjun käsittelyssä, myös tarjota paketin avaajalle brändätty vau- elämys, eli niin sanottu unboxing experience - ei mikään helppo tehtävä!

 

Käytännöllisyys

Verkkokauppalaatikoksi ei kelpaa mikä tahansa boksi, vaan sen on täytettävä tietyt vaatimukset niin pakatessa kuin pakkausta avatessa. Kun tuotteita pakataan varastolla toimitusta varten nopeus ja helppous ovat valtteja. Siksi kehitimme verkkokauppalaatikon, jonka teipitön ja automaattipohjainen rakenne takaavat sujuvan kokoamisen ja laatikko on valmis täytettäväksi yhdellä kädenliikkeellä. Litteänä yhdestä kappaleesta koostuvat laatikot vievät minimaalisen tilan ja ovat käyttövalmiita suoraan lavalta. Verkkokauppalaatikoita löytyy monen kokoisena ja muotoisena, myös pakettiautomaateille optimoituna.


nuolikuva pieni

Etämyynnin luonteeseen kuuluvat erottamattomasti myös esimerkiksi asiakaspalautukset, joiden pitäisi sujua mahdollisimman vaivattomasti ja ekologisesti niin asiakkaan kuin kauppiaankin kannalta. Siksi verkkokauppalaatikkomme voidaan tuplaliimanauhojen ansiosta käyttää käden käänteessä uudelleen, mahdollistaen asiakaspalautukset samassa laatikossa. Ajan, vaivan ja luonnon lisäksi näin säästyy myös tuote turhilta vaurioilta, joita helposti sattuu pakettia avatessa veitsellä tai saksilla.

Tutustu valikoimaan!

verkkokauppapakkaaminen kuva 2

 

Kestävyys

Tuotteita toimittaessa postin tai kuljetusyhtiöiden kautta on syytä varmistaa, että pakkaus kestää rajummankin käsittelyn vaurioitta. Pudotustestauslaitteistollamme laitamme laatikot koetukselle, jotta voit olla varma pakkauksen kestävyydestä myös käytännössä. Testauksessa saadaan mm. tietoa pakkaukseen pudotettaessa kohdistuvista G- voimista, joka on tärkeä tekijä esimerkiksi pakkaustäytteitä valitessa.

Valikoimistamme löytyy räätälöity täyte pakkaukselle kuin pakkaukselle, ilmatäytetyynyistä paperisnapseihin ja tuotetarjottimiin.

Katso lisää pakkaustäytteistä!

verkkokauppapakkaaminen kuva 2

Viestintä

Yhdistämällä brändisi vastuullisiin pakkausvalintoihin unboxing- elämyksessä luot asiakkaalle vahvan ja sitouttavan mielleyhtymän ajankohtaisuudesta, luotettavuudesta ja vastuunkannosta. Kaikki verkkokauppapakkaamisen materiaalit ovat brändättävissä painattamalla tai tarroittamalla. Harkittu ja ilmaisuvoimainen kokonaisuus rakentuu yhdistämällä esimerkiksi logoteippi, painettu laatikko sekä sloganilla varustettu pakkaustäyte. Tavoite on saada asiakas tuntemaan itsensä tyytyväiseksi ostopäätökseensä sekä kertoa hänen olevan tärkeä ja arvostettu.

Pakkauksesi kertoo asiakkaalle tarinaa brändistäsi, yrityksestäsi sekä tuotteesta, jonka hän on juuri vastaanottanut. Positiivinen unboxing- elämys on yksi etäkaupan tärkeimpiä markkinointimahdollisuuksia sekä tehokas ja automaattinen asiakaspalvelustrategia.


Verkkokauppapakkaaminen vastuullisuus

 

 

 

Vastuullisuus

Vastuullinen pakkaaminen on muuttunut erottautumistekijästä must-have- ominaisuudeksi. Asiakkaat painottavat yhä enemmän ekologisuutta kulutusvalinnoissaan ja oman brändisi yhdistäminen kestäviin arvoihin pakkauksen kautta on nykyaikaista ja nokkelaa markkinointia. Olemme panostaneet vastuullisten pakkausratkaisujen markkinoille tuomiseen, jotta ympäristön huomioiva pakkaaminen laatikosta täytteisiin ja tarroihin olisi mahdollisimman helppoa kaiken tyyppisille ja kokoisille verkkokauppiaille.

Tutustu vihreään valikoimaamme!