mercamer uutinen

Tiedote koronavirus­tilanteesta 27.4.2020

27 huhtikuuta, 2020 Julkaissut Uutinen

Toimituskykymme on edelleen ennallaan. Tilaamamme tuotteet saapuvat tehtailta normaalisti, kuljetuksissa on havaittavissa vieläkin pientä viivettä. Olemme ottaneet kuljetusviiveen huomioon tilauspistettä muuttamalla. Saamiemme tietojen mukaan kaikki tehtaat, joilta tuotteita tilaamme, toimivat normaalisti.

Koronavirustilanteen takia jatkamme varastotyöskentelyn osalta kahden erillisen vuoron toimintamallia. Kahden vuoron malli hidastaa satunnaisesti toimintaamme, toimituksissamme on ollut joissain tapauksissa muutaman päivän viive. Huolehtiaksemme toimitusten täsmällisyydestä myös tässä poikkeustilanteessa, olemme palkanneet varastoomme lisää työvoimaa.

Myyntihenkilöstömme työskentelee kotikonttoreista käsin, tavoitat tutun yhteyshenkilösi normaalisti puhelimella ja sähköpostilla.

Lisätiedot:

Sami Hietanen
sami.hietanen@mercamer.fi

Avainsanat: , ,

Mercamer Oy on monipuolinen pakkausalan asiantuntija ja alansa markkinajohtaja. Olemme erikoistuneet pakkaustarvikkeiden ja -koneiden myyntiin. Lisäksi tarjoamme innovatiivista ja osaavaa pakkaussuunnittelua. Kokonaispalvelumme kattaa kaiken suunnittelusta asennuksiin sekä huolto- ja varaosapalveluihin. Kysy lisää asiantuntijoiltamme!

Mercamer Oy

Vantaa - Raisio - Tampere - Kuopio - Oulu