mercamer uutinen

Tiedote koronavirus­tilanteesta 2.4.2020

2 huhtikuuta, 2020 Julkaissut Uutinen

Toimituskykymme on edelleen ennallaan, kaikki tehtaat jotka meille tilaamiamme tuotteita toimittavat ovat vahvistaneet meille tilauksemme pyydetysti. Pientä viivettä joissain toimituksissa on tuotannon tai kuljetuksen johdosta, viiveet olemme huomioineet säätämällä tilauspistettä vastaavasti.

Strategiamme mukaan meillä on kaikille päätuotealueillemme kahdesta kolmeen auditoitua toimittajaa. Jos yksittäisellä tehtaalla tulisi toimitusvaikeus, saamme ohjattua hankintojamme toisille auditoiduille toimittajille. Toistaiseksi myös kaikki Italiasta tuotteita toimittavat päämiehemme ovat ilmoittaneet tuotannon jatkumisesta ennallaan. Pakkaustarvikkeet ja -koneet katsotaan huoltovarmuuden ylläpitämiseksi tarvittavaksi tuotannoksi, joka on Italiassa toistaiseksi saatu pitää käynnissä.

Myyntihenkilöstömme on edelleen etätyössä, saat tilausyhteyshenkilösi kiinni puhelimella ja sähköpostilla, käytössämme on myös useita eri kanavia etätyökokouksien järjestämiseksi.

Lisätiedot tarpeen mukaan:

Sami Hietanen
sami.hietanen@mercamer.fi

Avainsanat: , ,

Mercamer Oy on monipuolinen pakkausalan asiantuntija ja alansa markkinajohtaja. Olemme erikoistuneet pakkaustarvikkeiden ja -koneiden myyntiin. Lisäksi tarjoamme innovatiivista ja osaavaa pakkaussuunnittelua. Kokonaispalvelumme kattaa kaiken suunnittelusta asennuksiin sekä huolto- ja varaosapalveluihin. Kysy lisää asiantuntijoiltamme!

Mercamer Oy

Vantaa - Raisio - Tampere - Kuopio - Oulu